پورحیدری: بازیكن نباید یك‌باره از 80 به 10 برسد
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال، عملكرد ضعیف این تیم در مقابل با شاهین و مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده كه در زیر می‌خوانیم:

* ظاهرا از جوی كه علیه استقلال برای داوری‌ها اتفاق افتاده ناراحت هستید؟
فكر می‌كنم مشكلات شخصی و ناهماهنگی‌هایی كه بین پیشكسوتان وجود دارد استقلال را دچار مشكل كرده است. عده‌ای از پیشكسوتان داوری موافق آقای عنایت هستند و عده‌ای مخالف. از همین رو در مورد بازی‌های استقلال اظهارنظرهایی می‌كنند كه فكر می‌كنم این برای فوتبال ما خطرناك است.

* بیشتر توضیح می‌دهید؟
به اعتقاد من كاملا در نقدهای داوری آقای غیاثی در بازی‌ استقلال مشخص است كه ایشان با آقای عنایت مشكل دارند. آقای غیاثی دوست صمیمی من است ولی خودش روزی رئیس كمیته داوران بوده و صحبت‌هایش را هنوز به یاد داریم. مسابقه‌ای كه برای تمام دنیا پخش می‌شود و ایرانیان خارج از كشور هم می‌بینند كه چه اتفاقاتی در آن رخ داده، با اظهار نظر برخی زیر سؤال می‌رود.

* پس از پایان بازی با شاهین مدیرعامل این باشگاه از عملكرد داوران به نفع تیم استقلال صحبت كرد؟
متاسفانه آنها هم از دست یكدیگر كپی می‌كنند. باشگاه شاهین از اسم ریشه‌داری برخوردار است، اما آقایان باید دقت كنند كه نباید تنها نام این باشگاه را یدك كشید. این تیم خیلی خوب بازی می‌كند و به خاطر مشكلات دیگر كه نمی‌خواهم از آن اسم ببرم تا به امروز نتیجه نگرفته است. این مسائل چه ربطی به ما دارد.

* ظاهرا قصد ارسال نامه به كمیته داوران در خصوص جوهایی كه به راه افتاده،‌ دارید؟
باشگاه در حال آماده كردن نامه است اما حرف من چیز دیگری است. در آبادان گل مشكوكی دریافت كردیم اما یك كلمه در خصوص قضاوت این دیدار صحبت و سر و صدا نكردیم . آیا ما هم مشكلات را به گردن دیگران انداختیم.

* قبول دارید استقلال برابر شاهین خیلی بد بازی كرد؟
این دیدار ضعیف‌ترین بازی استقلال در طول تاریخ بود اما ما تلاش می‌كنیم كمبودها را پیدا كرده و نقاط ضعف را به قوت تبدیل كنیم. پس از پایان هر مسابقه جلسه می‌گذاریم و به اتفاق آقای فتح‌الله‌زاده، حجازی و مظلومی و دیگر اعضای كادر فنی بحث می‌كنیم.

*میداودی چرا جریمه شد؟
در بازی گذشته مقابل صنعت نفت همه جریمه شدند چون بازیكن استقلال بازیكن بزرگی است. آنها باید احساس مسئولیت كنند. اگر یك بازیكن در یك بازی ضعیف باشد قبول می‌كنیم اما اگر در چند مسابقه تكرار شد نمی‌توان آن را پذیرفت. در نیمه دوم بازی با شاهین تمامی بازیكنان بد بودند و یك نفر مقصر نبود. با این حال میداودی جریمه شده و به تشخیص كادر فنی و باشگاه بوده است.

* آیا شما هم موافق جریمه بودید یا آقای فتح‌الله زاده و مظلومی این مسئله را بررسی كردند؟
بحث جریمه را باید در كمیته فنی بنشینیم و بررسی كنیم. یك بازیكن نمی‌تواند این‌قدر افت كند. بازیكن نباید به یك‌باره از 80 به 10 برسد. خواب، تغذیه و استراحت یك بازیكن باید برای او مهم باشد. این بازیكن باید بداند كه در باشگاه استقلال توپ می‌زند و هنگامی كه از تیم ملی برمی‌گردد كاملا در اختیار باشگاه استقلال است. امیدوارم بعد از پایان بازی تیم ملی بیاید و در كمیته فنی صحبت كند.

* به نظر شما تنها میلاد میداودی مستحق جریمه 10 میلیونی بود؟
همان طور كه گفتم در بازی با نفت آبادان كل تیم جریمه شد و قرار است در كمیته فنی كه چند روز دیگر تشكیل می‌دهیم در مورد عملكرد سایر بازیكنان تصمیم‌گیری كنیم.

* صحبت خاصی باقی نمانده؟
از هواداران تیم استقلال عذرخواهی می‌كنم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملكرد ضعیف مقابل شاهین بوشهر را جبران كنیم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: